loading...
فایلود شاپ
س بازدید : 22 سه شنبه 16 آذر 1395 نظرات (0)
داستان (قلب سرجشمه افكار)

من آگاه هستم كه با تمامی زندگی یگانه شده و پیوسته ام آن حكمت بیكران مرا در برگرفته و در وجودم نفوذ كرده است بنابراین كاملاً اعتماد دارم كه كاینات از من در هر مسیر مثبتی حمایت خواهد كرد من به واسطه زندگی، آفریده و این سیاره به من اعطا شده است تا تمامی نیازهایم را برآورده سازد هرچه كه احتمالاً نیاز داشته باشم، از پیش در این جا در انتظار من است این س

دانلود داستان (قلب سرجشمه افكار)

پروژهایی در مورد داستان (قلب سرجشمه افكار)
مقالاتی در مورد داستان (قلب سرجشمه افكار)
مطالبی در مورد داستان (قلب سرجشمه افكار)
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 272 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 250

 

       
       

 (بی نیازی)

من فردی مثبت و پذیرا هستم

من آگاه هستم كه با تمامی زندگی یگانه شده و پیوسته ام. آن حكمت بیكران مرا در برگرفته و در وجودم نفوذ كرده است. بنابراین كاملاً اعتماد دارم كه كاینات از من در هر مسیر مثبتی حمایت خواهد كرد. من به واسطه زندگی، آفریده و این سیاره به من اعطا شده است تا تمامی نیازهایم را برآورده سازد. هرچه كه احتمالاً نیاز داشته باشم، از پیش در این جا در انتظار من است. این سیاره، خیلی بیش از آن كه بتوانم بخورم، مواد غذایی، خیلی بیش از آن كه بتوانم خرج كنم، پول، خیلی بیش از آن كه بتوانم ملاقات كنم، انسان، خیلی بیش از آن كه بتوانم تجربه كنم، عشق و خیلی بیش از آن كه بتوانم در تصور آورم، لذت و شادمانی در خود دارد. تمام آن چه مورد نیاز و تمایل من باشد، در این جهان وجود دارد و همه آن ها از آن من است تا در اختیارشان داشته باشم و از آن ها استفاده كنم. آن ذهن بیكران واحد، آن شعور یگانه نامتناهی، همیشه به من پاسخ مثبت می دهد، بدون توجه به آن كه برای باورداشتن، اندیشیدن یا بر زبان آوردن، چه چیزی را برمی گزینم. همواره پاسخ كاینات به من "آری" است. من وقت خود را با اندیشیدن به موضوعات منفی تلف نمی كنم. پاسخ های مثبت خود را با دقت و مراقبت برمی گزینم و اراده می كنم تا به خودم و زندگی به مثبت ترین شیوه بنگرم. بنابراین به فرصت ها و كامیابی ها خوش آمد می گویم و به هر نیكی پاسخ مثبت می دهم. من فردی مثبت هستم و در دنیایی مثبت كه در تعامل با كایناتی مثبت قرار دارد، زندگی می كنم و از این كه همه امور، این طور است كه هست، بسیار خرسندم. از این كه با حكمت كاینات یكی شده و توسط قدرت آن حمایت می شوم، شكرگزار و شادمان هستم. خدایا، تو را برای تمام آن چه حالا و این جا در اختیار دارم تا از وجودشان لذت ببرم، سپاس می گویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در آینه

بنگرید و بگویید:

"من، خود را به همین صورتی

كه هستم،

دوست دارم و می پذیرم."

حال

چه موضوعی در ذهن شما شكل می گیرد؟

به چگونگی احساس خود

توجه كنید.

شاید این، كانون مشكل شما باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       
       

 (پذیرش)

 

 

من تمام بخش های وجود خودم را می پذیرم

بزرگترین بخش بهبود و تمامیت بخشیدن به خود، پذیرش خود در تمامی ابعاد است، پذیرش خود در زمان هایی كه كارها را به خوبی انجام داده ایم و در اوقاتی كه به آن خوبی كه باید انجامشان نداده ایم. زمان هایی كه وحشت زده بوده ایم و اوقاتی كه عشق ورزیده ایم، زمان هایی كه بسیار احمقانه و ساده لوحانه رفتار كرده ایم و اوقاتی كه بسیار هوشمند و زیرك بوده ایم، زمان هایی كه عملكردی نابخردانه داشته ایم و اوقاتی كه برنده از كارزار بیرون آمده ایم. تمامی این ها، بخش هایی از موجودیت خود ما هستند. بیشتر مشكلات ما از آن جا ناشی می شوند كه برخی از این بخش ها را از خود دور می كنیم، كه خودمان را به طور كامل و بدون قیدوشرط دوست نمی داریم. بیایید از این پس، به پشت سرمان و به زندگی كه سپری كرده ایم با شرمندگی نگاه نكنیم، بلكه گذشته را به عنوان غنا و كمال زندگانی در نظر آوریم. بدون وجود این غنا و كمال، قطعاً نمی توانستیم در جایگاهی كه امروز ایستاده باشیم، قرار داشته باشیم. لذا زمانی كه خودمان را با تمام وجود بپذیریم، تمام و كمال و یكپارچه می شویم و بهبودی می پذیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چنانچه خود را جامع و

تمام و كمال

دوست نمی دارید،

جایی در مسیرتان این را آموخته اید.

در حالی كه می توانید این

آموخته را فراموش كنید

و از همین حالا

شروع كنید به مهربان بودن با خودتان.

 

 

 

 

 

       
       

 (پذیرش)

تمامی آن چه برای خود آفریده ام را می پذیرم

من دقیقاً خود به همین صورت كه هستم، دوست می دارم و می پذیرم و در هر موقعیتی كه قرار داشته باشم از خودم حمایت می كنم، به خود اعتماد و خود را قبول دارم. قلب من می تواند مالامال از عشق به خودم باشد، عشقی كه اگر دست خود را بر روی قلبم قرار دهم، می توانم حسش كنم. می دانم كه دقیقاً همین جا و همین حالا، در قلبم فضای زیادی برای پذیرش خود دارم. من جسمم را، وزنم را، قدم را، ظاهرم را، جنسیتم را و تجربیاتم را قبول دارم و آن ها را با تمام وجود می پذیرم. تمام آن چه برای خود آفریده ام را می پذیرم، گذشته و اكنونم را و مشتاق شكل گیری و وقوع آینده ام نیز می باشم. من تجلی باشكوه و خدایی حیات، و بنابراین لایق بهترین ها هستم و این را برای خودم می پذیرم. من معجزه را باور دارم، همین طور بهبودی و یكپارچگی را. و بیش از تمام این ها خودم را می پذیرم و باور درم. من ارزشمند هستم و كیستی و موجودیت خود را می پرورم و گرامی می دارم. و چنین باشد

 

دانلود داستان (قلب سرجشمه افكار)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2415
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 3,897
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,860
  • بازدید ماه : 4,860
  • بازدید سال : 38,193
  • بازدید کلی : 225,358
  • آخرین نظرات
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • تخفيف ريحون - 1396/04/31
    تخفيف ويژه 10 هزار ...
  • شیدا - 1395/09/05
    سلام.خوبی؟ اگر مایل ...
  • طراحی سایت املاک - 1395/09/05
    ممنون از مطلب علمی ...
  • دانستنی ها - 1395/09/04
    سلام وبلاگ خوبی ...
  • بلرینگ - 1395/08/16
    ممنون از شما از وبلاگ ...
  • نازنین - 1395/08/15
    سلام خسته نباشید، اگه ...
  • بلبرینگ - 1395/08/14
    با سلام من از وبلگ شما ...
  • کدهای اختصاصی